Влез в акаунта си

7 стъпки за стартиране на вашата агенция за цифров маркетинг

Цифровият маркетинг е постоянно развиваща се индустрия, която принуждава фирмите да бъдат гъвкави, за да оцелеят и постоянно да получават нови клиенти, с които да подписват шаблони на договори или шаблони на споразумения.дигитална агенция

Когато се опитвате да разберете как да стартирате агенция за дигитален маркетинг или какво е творческа агенция, ви очакват много капани. Лесно е да се изгубите в бурята и много нови начинания се сриват, преди изобщо да са започнали да функционират.дигитална агенция Grow Easy

Нуждаете се от солидна стратегия за успех още от самото начало. Ето седем основни стъпки, които трябва да предприемете, за да стартирате своята агенция и може би един ден да сте сред най-добрите дигитални агенции.реклами в Google Ads

1. Изградете личната си основа

Ако искате да се брандирате като експерт в областта на цифровия маркетинг, трябва действително да станете експерт по цифров маркетинг! Най-малкото трябва добре да разбирате следните аспекти:SEO оптимизация на сайта

Как да изграждате целеви страници

Съобщенията на марката

Платена реклама

Анализ на данни

Стандартни за индустрията системи като HubSpot, Marketo и Salesforce

Реално трябва да придобиете известен опит като изпълнител, за да развиете набора си от умения, преди да започнете самостоятелна работа. Това също така ще ви позволи да натрупате ценен опит в предприемаческия живот. Необходимо е време, за да свикнете с многото елементи на управлението на бизнес, като управление на времето, счетоводство и създаване на договори.SEO оптимизация

Ако първо изградите кариерата си на свободна практика в Bonsai, вашият новосъздаден бизнес ще има много по-здрава основа за развитие, отколкото ако просто се гмурнете без предишен опит.

2. Намерете своята ниша

Специализирането в една малка област може да изглежда като нещо лошо за бизнеса, но това е най-умният ход, който можете да направите днес. Конкуренцията е силна и необходимостта да се отличавате от съперниците си е по-важна от всякога.

С ясно дефинирана ниша можете да се съсредоточите върху по-малка, но по-квалифицирана аудитория, която наистина се интересува от това, което предлагате. Можете да научите за техните нужди и интереси, а след това да докажете, че вашият бизнес е най-доброто решение за тях. когато става въпрос за ниша, понякога може да помогне въпросник за марката и стратегия за идентичност на марката.

3. Изградете екип от експерти

Ако се чудите как да стартирате агенция за дигитален маркетинг, има вероятност да не планирате да бъдете еднолична група за дълго време. Уверете се, че наемате интелигентни служители и винаги използвайте подходящи образци на маркетингови договори.

Ето кои са хората, от които се нуждаете, за да успеете:

3.1 Главен писател

Страхотното съдържание се нуждае от звезден писател. Писането ще бъде гръбнакът на вашия маркетинг на съдържание – от блогове и имейл маркетинг до рекламно копие и целеви страници.

И ето какво е важно:

„Маркетингът на съдържанието е единственият маркетинг, който е останал“ – Сет Годин

3.2 Редактор

Вашият редактор ефективно ще поеме ролята на водещ разказвач на истории, насочвайки останалите към изработване на посоката на вашата марка. Редакторът трябва да има добри умения за разказване на истории, да разбира как да държи в напрежение и да предоставя силни поанти.

3.3 Медиен специалист 

Няма съмнение, че видеото е бъдещето, като се очаква през следващите няколко години над 80 % от целия интернет трафик да бъде видео. Ако бюджетът ви може да си позволи фотограф и видеооператор, това е чудесно. Ако не, просто си намерете специалист по видео. Каквото и да правите, не оставайте назад.

3.4 Графичен дизайнер

Наличието на графичен гуру не само ще придаде допълнителен колорит на снимките ви, но и ще изработи невероятни дигитални плакати, листовки и каталози за всички ваши промоции и брандиране на уебсайта.

3.5 Експерт по реклами във Facebook

През последните една-две години Facebook претърпя кошмар в областта на връзките с обществеността, но платформата все още е маркетингова сила. Платената реклама може да помогне на вашата агенция да изгради клиентска база за кратко време. Не забравяйте да включите това във вашето рекламно предложение.

4. Оптимизирайте всичко за търсене

Цифровият маркетинг и оптимизацията за търсачки (SEO) вървят ръка за ръка. Независимо дали става въпрос за публикация в блог, видеоклип или обява за работа, трябва да проверите дали всичко е оптимизирано за търсене от потребителите.

Проучете пазара си, открийте за какво искате да се класирате и след това го направете. Добрата SEO оптимизация може да направи разликата между това дали съдържанието ви ще плува в тъмната бездна на задните страници на Google, или ще бъде споделено от лидерите на мисълта във вашата ниша.

5. Влезте в социалните мрежи

Дори и все още да не знаете как да стартирате агенция за цифров маркетинг, със сигурност сте разбрали значението на социалните медии днес. Маркетингът в социалните медии е важен не само за стартирането на вашия бизнес. Bonsai може да ви научи на основните умения за мениджъри на социални медии, които могат да донесат големи ползи за вашия бизнес, като например

Лесен маркетинг – цифровата информация от уста на уста има голямо значение, а социалните медии могат да превърнат сравнително малка инвестиция в глобална аудитория.

Ангажираност на клиентите – Като участвате в разговори и решавате проблеми, създавате лични връзки с клиентите, показвайки, че сте нещо повече от безлична марка.

Генериране на лидери – Органичният обхват не е това, което беше, но все още можете да намерите някои нови клиенти в социалните медии. Това ни води до следващата стъпка…

6. Фокусирайте се върху генерирането на лидери

SEO и социалните медии са основни компоненти на генерирането на лийдове, но то не трябва да свършва с това. Обмислете следните техники, за да увеличите потока през вашата фуния за продажби:

Идентифицирайте целевите клиенти – Създайте персони на купувача, които подробно описват идеалния ви клиент. Разбирането на това, до кого се опитвате да достигнете, ще ви помогне да поддържате агенцията си на правилния път.

Афилиейт маркетинг – Чрез партньорство с афилиати можете да разширите мрежата си и да намерите потенциални клиенти, които се интересуват от вашите продукти и услуги.

Изпращане на студени имейли – Това може да граничи със спам, ако не го правите правилно. Въпреки това, с интелигентна стратегия за изпращане на студени имейли, можете да проучите перспективите и след това да изготвите персонализиран имейл, който да отговаря на техните нужди. Не забравяйте да проследявате връзките, които включвате, за да видите кое съдържание или продукт предизвиква най-голям интерес. Изпращането на студени имейли е икономически ефективен начин за намиране на нови потенциални клиенти, който е идеален за нови агенции с ограничен бюджет.

Фантастичен уебсайт – Уебсайтът на вашата компания не е просто красив дизайн. Той има реален потенциал да привлича потенциални клиенти и да превръща посетителите в лоялни клиенти. Всичко – от слогана и логото до съдържанието и призивите за действие – трябва да работи заедно, за да привлича и конвертира хората.

Маркетинг чрез SMS – за него трябва да имате съгласия от страна на клиентите си. След като ги получите, можете да се възползвате от силата на незабавния SMS маркетинг. Изпращайте специални оферти, провеждайте подаръци и конкурси за лоялните си клиенти. Текстовите съобщения са чудесен инструмент за маркетингови дейности, които зависят от времето.

Искате ли повече? Ето няколко чудесни стратегии от Бонсай за намиране на повече клиенти на свободна практика. А когато сключите сделка, друго важно нещо, което трябва да направите, е да напишете маркетингов договор.

7. Определете своя бизнес модел

Можете да фактурирате на клиентите си по няколко начина. Ето кои са най-добрите методи:

Почасово отчитане – Това е разумно за кратки задачи или еднократни задания, но може да се окаже трудно при мащабни проекти. Също така трябва да отчитате времето, прекарано в „извънработно време“ за обаждания, консултации и административни дейности. Едно решение за проследяване на работното време ще улесни живота ви.

Фиксиран хонорар – Вероятно най-простият модел на ценообразуване, който можете да използвате. Като определяте фиксирана такса за месеца, осигурявате по-гладка работа, тъй като и двете страни знаят цената от самото начало. Разумен ход е да включите някои клаузи, които ви позволяват компенсация, ако клиентът неочаквано фалира, както и известна възможност за преговори, ако клиентите ви се увеличават с течение на времето.

Процент от разходите – При този модел се взема предвид мащабируемостта, като се гарантира, че агенцията ви получава справедлива компенсация, когато клиентът се радва на плодовете на вашия труд.