Влез в акаунта си

Хиропрактиците препоръчват ли столове за колене?

Болката в гърба е изключително разпространена, като повече от 80% от хората я изпитват през живота си. Има различни обстоятелства, които водят до болки в гърба, от спортни наранявания до психологически стрес. Една често срещана причина за болки в гърба е лошата поза от седене за продължителни периоди от време.Смарт Офис България

Може да не го осъзнавате, но вашият стол може да е виновникът за лошата ви стойка. Много столове не позволяват на тялото ви да 5 уникални характеристики на дървените къщи седи в добра ергономична позиция. Столовете за колене позволяват на тялото ви да има по-добро подравняване на гръбнака, за да избегнете напрежението в долната част на гърба.тетрадки

Това ръководство ще разгледа защо хиропрактиците препоръчват коленичащи столове, за да намалите дискомфорта, който изпитвате през целия ден, и да ви позволи да седите с правилна поза.

Какво е стол за колене?

На пръв поглед столът за колене не изглежда съвсем като стол. Те ви представят напълно нов начин на сядане. Техният дизайн е предназначен да облекчи всички болки или болки, които изпитвате от седене в една позиция в продължение на няколко часа подред.smartoffice.bg

Столът за колене позиционира тялото ви така, че да има отворен ъгъл на бедрата. Бедрата и дупето ви се поддържат от една от подложките. Вашите пищяли и колене се поддържат от друга подложка.

Като седите в коленичило положение, бедрата ви се изнасят напред. Тази позиция насърчава тялото ви да се подравни в изправено положение. В резултат на това раменете, шията и гърбът ви са в по-добра позиция.копирна хартия

Добри ли са за вас?

Добавянето на коленичен стол като различна опция за сядане към вашия офис или работно пространство е чудесен начин да насърчите допълнително движение. Редовното движение през целия ден е полезно за вашето тяло. Принуждава ви да излезете от статични позиции, което ще забави тялото ви.канцеларски материали

Освен това тези статични позиции оказват натиск върху врата, раменете и долната част на гърба. Когато седите за дълги периоди от време, това може да забави метаболизма ви. Когато метаболизмът ви се забави, това намалява естествената способност на тялото ви да:

Регулирайте кръвното налягане

Разградете телесните мазнини

Регулирайте кръвната захар

Столът за колене помага за насърчаване на активното седене. Тъй като столът няма опора за гърба, вашите основни мускули са необходими, за да поддържат тялото ви изправено.офис материали

Кога трябва да използвам ергономичен стол за колене?

Трябва да седнете на стол за поза, когато имате кратки задачи, които изискват да се наведете напред, като рисуване, шиене или Италианска архитектура – епохи на развитие писане на компютър. Причината, поради която се препоръчват кратки периоди от време, е, че столът ограничава краката ви в една позиция. Това може да увеличи налягането под коленете и да забави кръвообращението в краката.Smart Office Bulgaria

Ако сте висок, столът на колене може да ви е неудобен за по-дълго време. Можете да редувате обикновения си офис стол със стол за колене, за да увеличите максимално предимствата на стола за колене.

Може да се почувствате неловко или схванати за първи път, когато седнете на стола си на колене. Вашите кости и мускули са свикнали да седите в едно седнало положение. Ще им отнеме време, за да се адаптират към различна позиция.

Ако сте седели в лоша позиция дълго време, тялото ви трябва да изгради основните си мускули в долната част на гърба. Можете да правите различни упражнения, за да възстановите силата им.

Кой е правилният начин да седите на коленичил стол?

По-голямата част от теглото ви трябва да се носи от дъното. Подложката за коляно е единствено там, за да поддържа вашите пищяли и колене.

Когато за първи път седнете на стола за колене, започнете, като седнете на седалката за колена. След това преместете тялото си в коленичило положение, като държите тежестта си на дъното.

Жизненоважно е да променяте позицията си на сядане през деня. Един от начините да седнете е да поставите двата си крака директно на пода, като държите краката си изпънати.

Друг начин е да държите дясното си коляно върху подложката, но да поставите левия си крак на пода с изпънат крак. Редувайте движенията между двата крака.

Какъв тип стол за колене трябва да взема?

Има много различни видове столове за колене, които можете да закупите. Всеки от тях е предназначен да спомогне за по-доброто подравняване на тялото и да облекчи всеки дискомфорт, който изпитвате през целия ден.

Стол за колене/табуретки

Стол за колене Varier Variable на бюро Функционалността на класическия дизайн на стола за колене Variable™ balans® ви позволява лесно да променяте позицията си през целия ден. Можете да превключвате между различни позиции, за да намерите перфектната точка на баланс на тялото си. Столът има извити водачи, които ви позволяват леко да се люлеете, ако е необходимо.

С този стол е жизненоважно да поддържате по-голямата част от теглото на тялото си върху бедрата и 10 до 15% върху коленете и пищялите. Вашите наколенки не трябва да докосват подложките на наколенките. Ако ги държите извън подложките, това ще помогне на тялото ви да бъде по-подравнено.

Стол за колене с облегалка

Стол за колене Thatsit с облегалка Това, което отличава стола за колене Thatsit™ balans® от другите столове за колене, е облегалката. Можете да превключвате между използване на облегалката като опора за гърба си или обръщане на стола, за да се наведете напред.