Влез в акаунта си

B Links GEz

Дизайнът е в челните редици на рекламата в гугъл откакто съществува последната. Независимо дали става въпрос за силно лого, поразително заглавие или впечатляващи цветове, дизайнът е един от най-важните аспекти на рекламите. Не е чудно, че в днешния рекламен климат, където конкуренцията става все по-жестока и по-жестока, творческите агенции продължават да процъфтяват.

Много пъти творческите агенции биват пренебрегвани от другите си по-популярни партньори. Добър пример за това е Дигитална агенция. Възходът на онлайн рекламата превърна дигиталните агенции в една от най-търсените услуги от рекламодателите. Това създава много объркване сред рекламодателите за това какъв тип агенция трябва да използват за своите кампании.

И така, какви са основните разлики между творческа агенция и дигитална агенция? Преди да отговорим на този въпрос, нека първо дефинираме двете агенции.

Какво е определението за творческа агенция?

Според Playground Inc, творческите агенции се фокусират върху дизайна и често използват външни партньори като консултанти по рекламен маркетинг, за да разгърнат напълно работата си.

През повечето време творческите агенции предлагат услуги за печатен дизайн. Добрите творчески агенции обикновено са „експерти по брандиране“, които са страхотни в маркетинга и продуктовия дизайн, който трябва да бъде визуално вълнуващ, примамлив и убедителен.

Креативните агенции също са известни с проектирането на страхотни лога, бланки, визитни картички и постигането на сплотено цялостно усещане за брандиране.

Ето един много интересен видеоклип за това какво наистина прави едно невероятно лого:

Агенцията в Торонто Smith Roberts искаше да ребрандира компанията си през 2013 г. Това, което те предвидиха при прераждането на агенцията, е име и усещане, които ще докоснат традиционните ценности на района на дестилериите в Торонто, където се намира компанията. Но те също така искаха име, което да олицетворява ангажимента на компанията да помага на техния клиент да расте. В крайна сметка те се задоволиха с Corktown Seed Co. Един бърз поглед върху тяхната марка вече ви казва, че компанията е заковала това, което са искали с минималистично и модерно ретро излъчване към своите обезпечения. Вижте снимката по-долу.

Що се отнася до структурата на компанията, творческите агенции се фокусират повече върху творческия екип, вместо върху маркетинговата стратегия. Големите творчески агенции често са пълни с творчески директори и графични дизайнери. Фирми като Bruce Mau Design са много добър пример за голяма творческа агенция, просто като разгледате страницата им с персонал, ще видите колко наблягат на творческия талант.

Какво е определението за дигитална агенция?

Според Upanup дигиталната агенция се определя като компания, която дава творческо, стратегическо и техническо развитие на екранно базирани продукти и услуги. Пълна дигитална агенция може да предложи на клиентите си маркетинг чрез търсещи машини, онлайн реклама, уеб дизайн и разработка и консултации за електронна търговия.

Значението на изцяло цифрова агенция

Защо е важно да знаем какво е пълна дигитална агенция? Защото дигиталните агенции, които не предоставят пълно обслужване, изпълняват функциите на консултанти и аутсорсват производствената част. Не че това непременно е лошо нещо, тъй като някои добри агенции използват този модел. Въпреки това много зависи дали искате да работите с агенция, която се фокусира върху консултации и възлага останалото на външни изпълнители, или компания, която прави всичко вътрешно.

Много рекламодатели и компании бавно поставят повече фокус върху онлайн рекламата в днешно време. И те имат много основателна причина да го направят. Просто погледнете тези статистики, взети от Smart Insights.

Общността на Instagram има над 600 милиона потребители

Snapchat има над 150 милиона потребители дневно от декември 2016 г

Всеки ден се изпращат над 500 милиона туита

Въпреки че тези статистики за социални медии определено са впечатляващи, имайте предвид, че тези сайтове дори нямат най-голямата база данни от потребители. Тази чест принадлежи на Facebook, който има над 1,86 милиарда потребители онлайн. Мислите ли два пъти за имейл маркетинга? Е, според Имейлът не е мъртъв, ще пропуснете над 2,586 милиарда потребители на имейл по целия свят. А какво ще кажете за тези глупави видеоклипове? Според Banner Snack 76% от фирмите, които използват видео, смятат, че осигурява добра възвръщаемост на инвестициите.

За да се подчертае още повече, годишно проучване на ComScore заяви, че през 2016 г. цели 51% от купувачите предпочитат да пазаруват онлайн. Според тенденцията този брой ще продължи да расте.

Ето защо рекламодателите се обръщат към дигиталните агенции за помощ, когато става въпрос за техните маркетингови стратегии. Дигиталната реклама не само ви осигурява най-голямата аудитория, но също така е рентабилна, базирана на статистика и насочена към аудиторията. Ако търсите пример за дигитална агенция с пълно обслужване, не търсете повече и посетете нашия списък с услуги.

Така че защо все още имате нужда от творческа агенция? Е, все още има някои убедителни причини да го направите. Следващата част на тази статия ще се занимава точно с бизнес консултации.

Предимства на Creative Agency

Творческите агенции все още са крале, когато става въпрос за дизайн. Тези компании се фокусират върху създаването на най-добрите дизайни за вашата марка и те все пак ще направят чудеса за вашата кампания. Създаването на визуално съдържание все още е огромен приоритет за бизнеса към потребителските компании.

Според Adobe компаниите, ориентирани към дизайна, все още са водещи вече повече от десет години. Компаниите, които се фокусират върху креативността, се радват на 1,5 пъти пазарен дял от тези, които не го правят. Има основателна причина главният изпълнителен директор на Nike да е дизайнер – въпреки появата на други форми на реклама, хората все още ценят дизайна и креативността при оптимизация по ключова дума.

Кое е по добро?

Вярно е, че използването на дигитална агенция е най-разумно за вашите пари. Чистият обем потребители, както и ефективността на разходите го правят наистина труден избор за победа. Дизайнът обаче също е много важен, когато става въпрос за вашите кампании. Добрият дизайн ще повиши ефективността на вашата промоция, както и ще излъска допълнително вашата марка. Ако можете да отделите малко пари, работата на страхотна творческа агенция с невероятна дигитална агенция може да е най-добрата комбинация за вашата компания.

Някакви мисли относно Digital and Creative Agency? Моля, споделете ги с нас в пространството по-долу.